Alla Hjärtans Dag - Lush

Som jag skrev igår så fick jag massor av underbara kärleksfulla tvålar och badbomber från Lush.
De är en del av Lushs Alla hjärtans dag-produkter som lanserats inför den 14 februari som är mindre än en månad bort <3
 
Jag förstår att ni varit nyfikna men nu ska jag äntligen avslöja vad som gömde sig i det rosa paketet :D
 
 
Trumvirvel...
 
 
Först ut är The Kiss lip scrub!
 Vad kan vara mer Alla hjärtans dag härligt än en läppskrubb som gör läpparna mjuka och fina.
När mina läppar är torra lägger sig inte läppstiftet som jag vill men med läppskrubb är det problemet lätt fixat ;)
 
 
Jaa, I love you lots! Och det kommer alla andra som tvättar händerna hemma hos mig också göra.
 
 
När jag såg den här i paketet så höll jag på att smälla av. Det är min absoluta favoritduschkräm!
För två år sedan fick jag den här och flera andra produkter från Lush i födelsedagspresent av Hans.
Han gav mig dom en efter en vid olika tillfällen under dagen och jag blev så glad :).
 
 
Har ni inte testat Lush massagekakor så kan jag säga att ni har något att se fram emot.
Kakan smälter av kroppsvärme och blir till "massageolja" och är mjukgörande och vårdande för huden.
Sen doftar den jättegott också! Som alla andra produkter från Lush.
 
 
Här är den samlade innehållsförteckningen över vad som finns i Lush Love and kisses-paket.
Så vill ni göra mamma, pappa, kompisen, pojkvännen, flickvännen eller grannen glad så är det här den perfekta presenten :).
 
 
Och sist men inte minst. Glöm inte att... ;)
 
 
Alla hjärtans dag - Alla hjärtans dag produkter - Love and kisses - Love spell massagekaka - Love you, love you lots - Lush - Prince Charming - The Kiss
MartinaOlsson

sv; tusen tack, idag mår jag mycket bättre faktiskt! :)

Svar: Vad skönt att höra! :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Tilda Barkselius

Åh vilka underbara produkter!!

Svar: :D <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Flisan

sv: så himla rolig hehe :P

fina produkter :)

Svar: Tack! Jag är förälskad i allihop <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Celine

Åh så fina saker!

Svar: Visst är dom! :D <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Michelle

Åh, lip scrub!! Lush är fantastiskt!

Svar: Ja visst är dom :D <3 Den där läppskrubben är verkligen beroendeframkallande!
Sara, 27 år Stockholm [email protected]