Lazy Caturday

Dino mjau cat älskar verkligen filten Zig zac som jag fick från den djurvänliga inredningsbutiken Milori.
 
Smeknamnet Mjau Cat har jag fått från serien Boy Machine som gick på Tv4.
Tyckte den var såå bra :D Det är verkligen min typ av humor.
Någon annan som sett den?
 
Hoppas att ni får en lika lazy Caturday som Dino <3
 
Caturday - Djurvänlig inredning - Inredning online - Milori inredning - Zig zac
Amanda Jona [SPONTAN]

Filten var ju verkligen helt underbar! :)

Svar: Tack :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Celine

Så mysigt!

Svar: Lördagsmys :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Flisan

sv: det tkr jag verkligen att du ska :D

mysigt :)

Netti Starby

Så himla söt <3 Kramis

Svar: Tack :) Kramar
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

sandra'

Men gud så söt, och har inte sätt den serien men faktiskt funderat på att se den =)

Svar: Tack :). Gör det!
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Heléna

Sötaste Dino <3 Jag såg också på Boy Machine när den gick på tv :D Tycker också att den var bra :D Kram <3

Svar: Vad kul! :D Härligt att någon har samma humor som mig ;) Kram <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]