Paket från Lush

Idag är ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag, hurra, hurra, hurra!
Lagom till min 28 års dag fick jag det här underbara och väldoftade paketet från Lush <3
Gissa om jag är glad? :D
 
 
Wa wa we wa!
Ett paket fullt med produkter från
 
 
Har du, precis som jag, alltid önskat dig ett eget enhörningshorn?
Well... här är det! Unicorn horn badskum är så glittrande och fint att jag inte vet om jag någonsin kommer ha hjärta att använda det.
 
Kanske kommer jag bara sitta och lukta på det resten av livet... 
 
 
Emojibadskummet är jag just nu :D
Love struck, som det heter, och Over and over badskum kommer att göra mina fötter så glada
när jag tar mina framtida, värmande fotbad. 
 
 
Och det kommer även badbomben Cupid att göra.
För vem vill inte dofta rosor och bergamott?
 
 
När jag först såg Kiss me quick trodde jag att det var ett vanligt kort
men när jag tittade närmare och framför allt doftade på det så insåg att att det var något helt annat.
 
Kiss me quick är, som Lush skriver på sin hemsida, ett modernt kärleksbrev <3
Det används i duschen och fungerar som tvål och shampoo.
Perfekt att ge bort till någon du tycker om på Alla hjärtans dag :)
 
Two hearts beating as one är den andra godingen ni ser på bilden.
En badolja innehållandes bland annat arganolja och aprikoskärneolja.
 
Mmmm...
 
 
I paketet fick jag även ett till paket! Men det får ni se mer av imorgon ;)
 
Tack Lush! <3
 
Ni kan även läsa mer om Alla hjärtans dag-produkterna hos en av mina favoritbloggar Vegobeauty.
 
Nu ska jag äta tårta!
 
Kram
Cupid - Kiss me quick - Lush - Lush Alla hjärtans dag - Over and over - Two hearts beating as one - Unicorn horn
Amanda Jona [SPONTAN]

Stort grattis! Hoppas du får en fantastiskt bra dag! :)

Svar: Tack snälla! :D Kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Moa

Stort grattis på din dag finaste 😍💕

Svar: Tack fina Moa 💖 🤗
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Flisan

sv: ja eller hur :)

Grattis på födelsedagen :D

Svar: Tack! :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

sandra*

Grattis på födelsedagen :D hoppas du får en bra dag, och såå gulligt paket :D

Svar: Tack så mycket! Ja jag blev jätteglad <3 :) Kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Kattis

Stort grattis på födelsedagen och vilket härligt paket du fått. Blev väldigt badsugen nu!☺

Svar: Tack!! Ja det var jättefina saker och dom doftar underbart :D Haha visst blir man!
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Sofija

Grattis på födelsedagen och fina badskum!

Svar: Tack :D <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

grattis

Svar: Tack!
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Amandahans - Skönhetsblogg

Åh men så mycket fint! Stort grattis på födelsedagen! Kram

Svar: Verkligen jättemånga fina saker, vet knappt vad jag ska börja använda :D Tack snälla! Kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Heléna

Ett stort Grattis på födelsedagen fina Sara! Hoppas du har haft en underbar födelsedag! Kram <3

Svar: Tack så mycket Heléna <3 :) Kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]