Sjuk :(

Gott Nytt År fina ni!
 
Hoppas att ni haft en härlig nyårshelg <3
Tyvärr åkte jag på en förkylning i förra veckan som jag inte riktigt är frisk från ännu, så det blev inte mycket firande för min del på nyår :(
Men jag var hemma med Hans och Dino och det var också mysigt.
 
 
Här är en lista över saker som gör mig glad när jag är sjuk:
 
 
 
Potatis
 
Det enda jag är sugen på när jag är riktigt sjuk är kokt potatis.
Antingen i soppa eller bara kokt och sedan lätt stekt i Carlshamns mjölkfria margarin och salt.
Gott och enkelt att laga!
 
 
Te (och Digestivekex)
 
Inget botar en ond hals som en kopp varm te. Och Digestivekex, ja det är bara gott :D.
 
 
Katt
 
I sällskap med min fluffiga kattkompis Dino så känns allt mycket bättre.
Även i de febrigaste stunderna.
 
 
Nyponsoppa
 
 
Jag är dålig på att dricka men jag har hört att det är extra viktigt att dricka när man är sjuk så
då brukar jag dricka nyponsoppa. Det innehåller dessutom mycket C-vitamin :)
 
 
TV
 
 
Att titta på tv gör mig alltid glad. Speciellt om det är någon spännande serie eller mysig feel good film.
På nyår kom det upp nya avsnitt av Pretty Little Liars på Netflix. 
En serie som jag är alldeles för besatt av :D
Carlshamns mjölkfria - Ekströms nyponsoppa - Pretty Little Liars - Vad veganer för
Heléna

Stackare :( Hoppas du kryar på dig snabbt!!! Kramar <3

Svar: Tack :) Nu mår jag bättre igen. Så skönt att vara frisk <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Moa

Åh krya på dej gumman ❤

Svar: Tack, nu är jag bättre igen! <3 Kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

MATILDA

hoppas det är bättre nu!

Svar: Tack! Ja nu mår jag bättre igen :) Kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Charlotte

Åh vad underbart, det måste jag se! Krya på dig gumman!!

Svar: Tror redan du har sett dom ;D. Kram fina <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]