Veganskt Greenmål från Max

 
Jag är ett väldigt stort Maxfan!
De har inte bara sin fantastiska Green familj utan även den här cheese fries lådan som jag alltid ber om att få vegansk.
 
 
Såhär gör du den vegansk!
Byt ut osten och dressingen mot den äggfria majonnäsen och behåller rödlöken och jalapeñosen.
Gooott!
 
 
Greenburgaren är inte listad som vegansk men det är den om du även där tar bort osten och dressingen
och istället väljer den äggfria majonnäsen eller dippsåsen Sweet mustard.
 
;D <3
 
Mat
Green familjen - Greenmål - Max - Sweet mustard - Äggfri majonnäs
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

Gud va gott det såg ut

Svar: :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

MartinaOlsson

sv; ellerhur! tack så mycket :)

sandra*

Såg jättegott ut :D jag älskar också max, så good mat!!

Svar: Jaa :D <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Kattis

Nu vart jag hungrig igen fast jag nyss ätit lunch!:P

Svar: Haha :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Ida

Ser gott ut! Är den på bönor?
Kram Ida

Svar: Det är den verkligen! Bönor och grönsaker tror jag :D Kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Amanda Jona [SPONTAN]

Ser supergott ut!

Svar: :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

sandra

gott!

Svar: :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]