Vegosnacks och Matte 2b

Förra veckan började jag läsa matte 2b.
Jag gjorde inte den kursen i gymnasiet så jag har bestämt mig för att ta igen den nu.
Så parallellt med mitt jobb så pluggar jag nu matte under 10 veckor.
 
Jag tycker att matte är svårt men kul.
Något som underlättar när det känns lite trögt är definitiv goda snacks.
Det har jag gott om ;D
Har ni några andra tips? <3
Vegosnacks
Netti Starby

Vad duktig du är och lycka till med pluggandet! Kramis

Svar: Tack! :) Kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Heléna

Alltid bra med mattekunskaper :D Hoppas det går bra med pluggandet :D Lite gott te brukar också funka när det går trögt så hjärnan kommer igång igen :D Kramar fina Sara <3

Svar: Där sa du något! Det ska jag testa :D Tack fina <3 Kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]