Workshop och VEGO-mingel i Mercedes pop-up store

Såhär härligt hade vi det igår på VEGO-magasinets mingel och workshop som hölls i Mereces pop-up store i NK Passagen.
 
 
Eventet var såklart fullbokat så vi var många på plats som tillsammans fick pröva på att göra egna
veganska bearnaisesåser och majonnäser. 
 
Basen till såserna var cashewnötter, vilket jag aldrig testat själv förut. Men det blev jättebra!
Mattias Kristianssons recept kan man alltid lita på ;). 
 
 
Me and my crew blev väldigt glada över vår majonnäs
och över att få tjuvkika i nya Vegomagasinet (där ni även hittar min djurvänliga mode- och skönhetssida). 
 
 
Efter workshopen bjöd Mattias på sin berömda banankaka med glass och kolasås.
OMG såå god. 
 
 
Med banankaka i magen, en goodiebag från Mercedes i handen och min Alexandra K-väska över axeln 
skuttade jag glatt hem. 
 
Tack Mattias och Mercedes för en jättehärlig kväll!
Alexandra K - NK passagen - Vego-mingel - Vego-mingel i Mercedes pop-up store - Vegomagasinet
ISA

Nämen! så trevlig grej ju! du vet att jag jobbar i butiken PRECIS bredvid där va!? var där igår, hihi. Kram!

Svar: Dom hade fixat jättefint :). Nej jag hade ingen aning! Vad kul :D Får titta förbi dig nästa gång. Kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Heléna

Vilket roligt event!!! Ser hur mysigt ut som helst :D Roligt att prova på nya saker! Kramar fina du <3

Svar: Det var jättekul och majonnäsen blev superbra :) Har ätit den flera dagar i rad nu haha. Kram fina och hoppas du får en härlig helg
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg

Men vilket härligt event!

Svar: Verkligen :) Vi får gå på något tillsammans nån gång :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

petra

Så roligt event. Härliga recept och tips du delar med dig av,

Svar: Tack så mycket :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Moa

Sååå trevligt ni ser ut att ha haft det ❤ den där banankakan du blev bjuden på skulle jag gärna vilja provsmaka 😍

Svar: Den var supergod :) Så fort jag letat upp receptet ska jag dela det på bloggen <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Sofija

Rolig dag!

Svar: :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]