Fira en djurvänlig Alla Hjärtans Dag

Glad Alla Hjärtans Dag! <3
 
Oavsett om du firar dagen med en vän, ett syskon, förälder, respektive, själv eller med en
lurvig katt- eller hundkompis så hoppas jag att du får en härlig dag!

Om du vill köpa något fint till dig själv eller någon du tycker om
så vill jag verkligen rekommendera dig att ge bort något djurvänligt.

Det finns massor av bra skönhetsprodukter som inte är djurtestade och fria från
animaliska ingredienser och mjölkfri choklad som är minst lika god som mjölkchoklad.

Jag blev själv överraskad med djurvänliga presenter från
Gissa om jag blev glad! Tack :) 
 
 Bl.a fick jag en duschkräm från serien "Japanese Cherry Blossom". <3
 
 En ask med hjärtformade chokladpraliner från Vegan Delights.
Jag älskar verkligen deras choklad!
 
 Parfym från "Japanese Cherry Blossom"-serien.
Ser fram emot att gå runt och dofta körsbärsblommor!
 
Och hudkräm från samma serie.
 Är det bara jag eller visst vill man bara dyka ner i den här krämen? :D

Ha en fin dag nu allihop och ta hand om dig själv och varandra!
 
Alla hjärtans dag The Body Shop - Djurvänlig alla hjärtansdag - Japanese Cherry Blossom - The Body Shop - Vegan The Body Shop - Vegansk Choklad