Lättlagad gräddpasta - Vego såklart

Idag har det känts som att det är söndag! 
Jag sov till kl 11. Gled runt i lägenheten i min onepice. Fotade lite och lagade sen en supergod 
gräddpasta. Vego såklart. 

Jag kan verkligen rekommendera den här pastan! Den var lätt att göra och klar på några minuter.
Jag tycker inte om att slänga mat så den bestod av allt möjligt som jag hade hemma. 
Det är ofta så jag lagar mat. Jag kollar i skafferiet, kylen, frysen, grönsaksskålen och går sen bananaz ;)

Ingredienser:
Sparris
Svamp
Färsk spenat
Vitlök
iMat från Oatly
Grönsaksbuljong
Pyttelite svampsojasås för färg

Färska körsbärstomater som tillbehör.  <3

Ps. Jag har inte varit så bra på att uppdatera bloggen men är mer aktiv på instagram
så kolla gärna där om ni är nyfikna på vad jag har för mig. Kram

@saretta.se
emma

åh ser supergott ut

Svar: Tack! :) iMat är så gott att använda till pastasås.
Sara, 29 år Stockholm [email protected]

Conny

Ser gott ut!

Svar: Tack! Kan verkligen rekommendera den.
Sara, 29 år Stockholm [email protected]