Vill ni ha tips på vegansk tandkräm? Kolla här!

 
 Jag blev kontaktad av Sunstar Gum som frågade om jag ville testa
deras veganska tandkräm och munvårdsprodukter från deras nya serie ActiVital.
 
Såklart jag vill! Jag älskar djurvänliga produkter <3
 
När jag öppnade paketet hittade jag den här lilla lappen och blev jätteglad.
 
Jag gör verkligen allt jag kan för att inspirera till en djurvänlig värld
så att läsa de här orden värmer.
 
Tack Sunstar Gum teamet!
 
Tandkräm är en sån där produkt som man kanske inte alltid tänker på när man
ska välja djurvänligt. Smink och hudvårdsprodukter känns det som att det skrivs mer om.
 
Jag tror att det tog några månader innan jag insåg att även många tandkrämer djurtestas.
Så det är skönt att kunna byta ut de gamla produkterna mot veganska som är minst lika bra.
Och inte djurtestade.
 
 Jag gillar verkligen smaken på tandkrämen och munsköljen och jag gillar att produkterna är gjorda
på naturliga ingredienser som granatäpple, ingefära och mint.
 
Jag hittade en video där Therese Lindgren testar ActiVital och hon delade även med sig av sin munvårdsrutin
vilket var väldigt kul att se! Tips, gå in och kika här.
 
Ha en härlig söndag!
Gum ActiVital - Vegansk tandkräm